FAQ – často kladené otázky

FAQ - často kladené otázky
Reklamace zboží
Jak mohu reklamovat zboží?

V případě reklamace nás prosím kontaktujte e-mailem nebo na telefonním čísle 739 212 100. Uveďte číslo objednávky a popis problému.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace vyřizujeme standardně do 14 dní od přijetí zboží.

Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, do 14 dnů od doručení můžete zboží vrátit bez udání důvodu, pokud je v původním obalu a nepoškozené.

Doručení a platba
Jaký je způsob doručení?

Objednávky doručujeme prostřednictvím Zásilkovny.

Kdy obdržím svou objednávku?

Pokud objednáte mezi nedělí a čtvrtkem, balík obdržíte obvykle do 24 hodin.

Nabízíte dopravu zdarma?

Ano, doprava zdarma je u objednávek nad 1490 Kč.

Jak mohu za objednávku zaplatit?

Platba je možná pouze na dobírku při převzetí zásilky.

Dostanu sledovací číslo zásilky?

Ano, jakmile Zásilkovna převezme balík, automaticky vám zašle sledovací číslo e-mailem nebo SMS.

Dárky a akce
Dáváte k objednávce dárek?

Ano, ke každé objednávce nad 1990 Kč přidáváme malý dárek jako poděkování.

Jak mohu získat slevový kód nebo akci?

Slevové kódy a speciální akce zasíláme každý měsíc na e-mail. Doporučujeme přihlásit se k odběru newsletteru, ať o nic nepřijdete.

Pořádáte soutěže?

Aktuálně připravujeme soutěž na našich sociálních sítích, proto nás sledujte a mějte šanci vyhrát zajímavé ceny.

Diskrétnost balení
Je balení opravdu diskrétní?

Ano, veškeré zásilky balíme diskrétně. Nepoužíváme žádné označení e-shopu ani názvy produktů.

Co je uvedeno na obálce?

Na zásilce je uvedeno pouze jméno zákazníka a číslo objednávky. Odesílatel není identifikovatelný jako HHC-Store.cz.

Z jakého materiálu balíte?

Zásilky zasíláme v běžných obálkách nebo neutrálních balících krabicích – bez loga, bez popisu.

Zákaznická podpora
Jak vás mohu kontaktovat?

Můžete nám zavolat na číslo 739 212 100 nebo napsat na e-mail info@hhc-store.cz.

Kdy je dostupná telefonická podpora?

Telefonická podpora je vám k dispozici každý pracovní den od 9:00 do 15:00.

Je možné kontaktovat vás i mimo pracovní dobu?

Ano, na e-mail info@hhc-store.cz nám můžete napsat kdykoliv – odpovíme, jakmile to bude možné.

Změna nebo zrušení objednávky
Mohu změnit nebo zrušit objednávku?

Ano, ale je nutné nás kontaktovat nejpozději do 2 hodin od vytvoření objednávky. Zásilky expedujeme velmi rychle – často ještě ten den.

Jak objednávku změním nebo zruším?

Pro rychlé zrušení nebo úpravu objednávky nás kontaktujte na telefonním čísle 739 212 100 nebo e-mailem na info@hhc-store.cz.

Co když už byla objednávka odeslána?

V tom případě objednávku již nelze upravit. Můžete ji ale nepřevzít – po vrácení zásilky se s vámi spojíme ohledně dalšího postupu.

Potvrďte nám​​, že už vám bylo 18 let