FAQ – často kladené otázky
V případě reklamace nás prosím kontaktujte e-mailem nebo na telefonním čísle 739 212 100. Uveďte číslo objednávky a popis problému.
Reklamace vyřizujeme standardně do 14 dní od přijetí zboží.
Ano, do 14 dnů od doručení můžete zboží vrátit bez udání důvodu, pokud je v původním obalu a nepoškozené.
Objednávky doručujeme prostřednictvím Zásilkovny.
Pokud objednáte mezi nedělí a čtvrtkem, balík obdržíte obvykle do 24 hodin.
Ano, doprava zdarma je u objednávek nad 1490 Kč.
Platba je možná pouze na dobírku při převzetí zásilky.
Ano, jakmile Zásilkovna převezme balík, automaticky vám zašle sledovací číslo e-mailem nebo SMS.
Ano, ke každé objednávce nad 1990 Kč přidáváme malý dárek jako poděkování.
Slevové kódy a speciální akce zasíláme každý měsíc na e-mail. Doporučujeme přihlásit se k odběru newsletteru, ať o nic nepřijdete.
Aktuálně připravujeme soutěž na našich sociálních sítích, proto nás sledujte a mějte šanci vyhrát zajímavé ceny.
Ano, veškeré zásilky balíme diskrétně. Nepoužíváme žádné označení e-shopu ani názvy produktů.
Na zásilce je uvedeno pouze jméno zákazníka a číslo objednávky. Odesílatel není identifikovatelný jako HHC-Store.cz.
Zásilky zasíláme v běžných obálkách nebo neutrálních balících krabicích – bez loga, bez popisu.
Můžete nám zavolat na číslo 739 212 100 nebo napsat na e-mail info@hhc-store.cz.
Telefonická podpora je vám k dispozici každý pracovní den od 9:00 do 15:00.
Ano, na e-mail info@hhc-store.cz nám můžete napsat kdykoliv – odpovíme, jakmile to bude možné.
Ano, ale je nutné nás kontaktovat nejpozději do 2 hodin od vytvoření objednávky. Zásilky expedujeme velmi rychle – často ještě ten den.
Pro rychlé zrušení nebo úpravu objednávky nás kontaktujte na telefonním čísle 739 212 100 nebo e-mailem na info@hhc-store.cz.
V tom případě objednávku již nelze upravit. Můžete ji ale nepřevzít – po vrácení zásilky se s vámi spojíme ohledně dalšího postupu.